Näiden vuosien kuluessa Škoda laajensi ja nykyaikaisti automallistoaan, mukaan tuli ensimmäinen katumaasturimalli ja muotoiluun panostettiin.
Škoda käynnisti neljännen automallisarjansa tuotannon: kompaktikokoinen Roomster tuli myyntiin.
Škodan viidentenä automallisarjana Škoda Yeti tuli markkinoille.
Pariisin autonäyttelyssä esiteltiin Škodan ensimmäinen sähköauto: konseptiauto Octavia Green E Line.
Muotoilustudioiden VisionD ja MissionL kanssa Škoda esitteli uuden muotokielensä ja aloitti historiansa suurimman mallistolaajennuksen. Škoda esitteli kuudennen automallisarjansa: kompaktin kaupunkiauton
Škoda juhli 14 miljoonan auton valmistamista sitten vuoden 1905. Niistä yhdeksän miljoonaa on tehty vuonna 1991 tapahtuneen Volkswagen-konserniin liittymisen jälkeen. Uusi kompaktikokoluokan Škoda Rapid esiteltiin Škodan seitsemäntenä automallisarjana. Mladá Boleslavin tehtaan yhteydessä sijaitseva Škoda-museo uudistettiin ja avattiin yleisölle.
Vuoden 1899 jälkeen viidestoistamiljoonas Škoda ja yhdestoistamiljoonas moottori valmistui. Sarjatuotanto laajeni uudella mallilla Škoda Rapid Spaceback.
Škoda Auto avaisi uuden Engine Centre -moottorikeskuksen Mladá Boleslavissa. Škoda Auto valmisti ensimmäistä kertaa vuodessa miljoona autoa vuodessa.
Kolmannen sukupolven Škoda Superbin ja Škoda Superb Combin myynti alkoi. Škoda Auto vietti perustamisensa 120-vuotisjuhlia ja autonvalmistuksensa 110-vuotisjuhlia.