Autonvalmistuksen kappalemäärät kasvoivat ripeästi. Vuonna 1907 pienestä tehtaasta tuli osakeyhtiö. Menestyksen myötä Mladá Boleslavissa valmistettavat autot ovat löytäneet tiensä eri puolille maailmaa kuten Uuteen-Seelantiin, Englantiin ja Japaniin.
Laurin & Klement -osakeyhtiö perustettiin. Menestykseksi osoittautunut nelisylinterinen L&K tyyppi F esiteltiin. Yrityksen valikoimassa oli yhdeksän mallia, pienestä kaksisylinterisestä henkilöautosta ja nelisylinterisestä kilpa-autosta tavarankuljetusautoihin ja linja-autoihin. FF-tyypin moottori kehitettiin kahdesta nelisylinterisestä F-moottorista, jolloin syntyi maailman ensimmäinen kahdeksansylinterinen moottori.
Kilpa-autoversio L&K tyyppi F voitti Semmeringin kisoissa kaikissa luokissa. Pieni nelisylinterinen tyyppi G tuotiin myyntiin.
Tyyppiä S – yksinkertaista, luotettavaa suurikokoista autoa – myytiin useina eri koriversioina ja useammalla erilaisella moottorilla vuoteen 1925 saakka.
L&K hankki omistukseensa Liberecissä toimineen RAF-automobiilitehtaan (Reichenberger Automobil Fabrik). Toimiluvan saatuaan L&K alkoi valmistaa Knight-luistiventtiilimoottoreita luksusautomalleihinsa.